något ni vill?

Har fått sena starttier imorgon, så vi åker efter lunch tid imorgon. Så OJ OJ får gå ut i hagen en stun på morgonen medan vi fixar stallet, sedan badar jag honom. Alla saker är tvättade och packade, idag spolade jag ur tävlingsskåpet och tävttade rent det ordentligt. Ni vet " kan man inte vinna kan man vara snyggast" och det är faktiskt viktigt att se välvårdad och ren ut. Sedan är det ju väldigt kul med allt blingbling hit och dit ;) Något särskilt ni vill att jag ska fota/skriva om imorgon ifrån tävlingen?



2 Kommentarer till "något ni vill?"

Maja Skriver:

Ridbilder skulle vara kul ! :)

2012-05-18 | 12:27:32
Blogg/Hemsida: http://majawallstrom.blogg.se/
Emma Skriver:

Inget speciellt för mig!!

2012-05-18 | 12:41:08





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0