Några frågor

Fråga: Casanova är superfin! :D Vad tycker du Lina, passar det med ett träns med ganska bred nosgrimma, men med ett ganska smalt "bling bling" pannband? Hoppas du förstod, lite konstig fråga men var bara nyfiken på din åsikt om saken :P Inspirerande blogg! Hur hög är Ove? Vad har du `för mål med honom? :) <3 En sista fråga, är du bra i skolan? Helt random frågor men bara några jag kom att tänka på :D

Svar:
Tack, han är väldigt fin kul att du också tycker det! Bred nosgrimma med samlt blingbling låter mycket fint! Jag älskar breda nosgrimmor! Ove är 129,cm maxad b-ponny. Målet med han är att kvala han till Falkenberg, men han är också till salu även om vi inte lagt ut annons ännu, så hör någon av sig och de passar då säljs han om det känns rätt. Jag får ju bara rida ungponnyklasserna på honom. Men han kommer ta nästa ryttare till de högsta klasserna, det är jag helt hundra på!
Jag har rätt lätt i skolan, men skulle vara betydligt bättre om jag pluggade lite extra. Men bra betyg det har jag :)



0 Kommentarer till "Några frågor"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0