Svar Casanova

Casanova är bara 133 cm i mankhöjd (c-ponny) men han bär upp ryttaren väldigt bra och är kraftigt byggt samt musklad på de rätta ställena. Han är 6 år och har i år igen kvalat in ungponny SM. Svårt att säga hur lång man kan vara på honom, beror helt på vilken ridstil du son ryttare har samt hur stor du är för övrigt. Jag själv är 159 cm, men kan rida honom även om jag skulle vara längre.



2 Kommentarer till "Svar Casanova"

Maja Skriver:

Trodde hon var mycket större jag.. :o

2012-05-12 | 02:07:20
Blogg/Hemsida: http://majawallstrom.blogg.se/
Anonym Skriver:

Casanova är superfin! :D Vad tycker du Lina, passar det med ett träns med ganska bred nosgrimma, men med ett ganska smalt "bling bling" pannband? Hoppas du förstod, lite konstig fråga men var bara nyfiken på din åsikt om saken :P Inspirerande blogg! Hur hög är Ove? Vad har du `för mål med honom? :) <3 En sista fråga, är du bra i skolan? Helt random frågor men bara några jag kom att tänka på :D

2012-05-12 | 10:37:31





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0