9B

Om vi lämnar hästfronten för ett inlägg så tänkte jag klargöra lite för er om skolan, klassen och gymnasiet!

Skolan: Jag går i Flen på Stenhamarskolan. Jag började i 6an och kände bara en person och det var Linnea. Kände och kände, vi tyckte inte om varandra då men det kan man inte tro nu!! Vi är som Bill och Bull!
Jag var så nervös och jag kände mig väldigt liten då högstadiet var ca 500 pers. Och gymnasiet är i samma byggnad. Men som tur var hamnade jag i en ur go klass! Jösses så kul vi har tillsammans, helt galet att vi snart ska splittras...

Klassen: vi är en musikklass och har mycket musik! Sätter upp musikaler, stora Lucia tåg, konserter mm vi har ca 4 timmars musik i veckan och just nu håller vi på med en stor musikal.. Jösses vad roligt det är!! Vi är en ganska stor klass på 29 elever, alla har roligt ihop och vi är verkligen som en stor familj!

Men 4 år går fort och nu är det snart dags för gymnasiet att ta över! Gymnasiet, oj oj oj jag börjar verkligen bli STOR nu! Men det som jag nästan har bestämt mig för är John Bauer i Eskilstuna. Gå Sam inriktning beteendevetenskap och individuellt val DRESSYR! (lite häst blev det allt i inlägget) Då blir det mycket idrott vilket jag gillar! Annars lutar det åt Sam i Flen, men de har inget som jag kan hästarna inblandat i. Men det jag har fram till februari att bestämma mig. När jag blir stor funderar jag på att bli idrottslärare.

Här får ni bilder ifrån årets skolkatalog, hur lyckas JAG hamna på första sidan?! Haha! Sen är det vanliga skolfotot och spexfotot ;)



1 Kommentarer till "9B"

mimmi Skriver:

eftersom du går i en musikklass, kan du inte lägga pp en film när du sjunger eller spelar ngt instrument elr vad du gör :) häftigt spexfoto!

Svar: haha mjaaa kanske ska fundera på det=)
Lina Dolk

2012-11-07 | 21:24:03





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0