Båda

Hej Onsdag säger vi redan! Dagarna bara rullar iväg :)
 
Idag kommer jag hem ifrån skolan vid 16.00 , ska direkt ta in hästarna och sedan ska jag och Elin träna tillsammans på bana. Båda slutar samtidigt idag så det blir en kväll ihop i stallet, det är alltid roligare att vara två. Och man är dubbelt så effektiv då.
 
Ska ni göra något särskilt idag?
 


2 Kommentarer till "Båda"

Ebba Skriver:

Hej Lina! Är det du som designar din blogg? Är det lätt att lära sig? Skulle vilja kunna designa min blogg! Din blogg äger och jag tittar den varje dag. Du är min förebild! <3

Svar: svarat
Lina Dolk

2012-11-21 | 18:31:09
Xandra Svensson<3 Skriver:

Hur gör du för att få ner era hästar på tygeln så fort? Har du ngra tips? Älskar värkligen din blogg! Du är bäst! Du är min absoluta förebild! Läser din blogg max 10 ggr om dagen om inte mer!
Tror du vet vem jag är , haha ;)<3

Svar: svarat
Lina Dolk

2012-11-21 | 19:25:27





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0