Bloggtorka

Jag har varit så himla trött denna vecka, så fort jag kommit in ifrån stallet och ätit så har jag somnat och vaknar inte heller försens det är dags att gå upp igen.
 
Och det är mycket plugg nu också som jag måste ta tag i, phuu varför har inte dygnet mer timmar ibland?
 
Men jag ska försöka skriva lite vättiga inlägg.
 
Sitter i skolan nu iallafall och vill att det ska bli lunch men ikke, nästan två timmar kvar!!!!
Hemma halv 6 idag och då blir det att rida alla tre, synd att det är så mörkt så att det blir mycket på banan denna årstid. Inget man kan göra något åt.
 
Imorse var det lite snö på backen, det gillas! Då är det inte lika mörkt och banan är inte lika hård. Men så klart blir det kallt och halt med alla styltor.


0 Kommentarer till "Bloggtorka"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0