FREDAG!

Härliga fredag! När jag kommer hem ifrån skolan så ska jag rida Oj Oj direkt, det blir konditionsträning på en väldigt bra slinga som alltid har bra underlag, kan tänka mig att han lär vara lite extra pigg nu när det är kallare ute och snön kommit :P
 
Sedan ska jag åka och klippa mig, för att sedan direkt åter till stallet. Idag kommer ju tjejen som provred Kilian förra veckan för tt rida honom igen. Vi har bokat ridhuset idag för att de ska kunna träna ordentligt utan en massa snö ivägen. Jag kommer även ta med mig E-type så jag rider honom samtidigt. Idag tänkte vi låta tjejen få rida först ifrån början för att hon ska få känna känslan och så själv.
 
Ove ska longeras idag och det gör vi utomhus i snön.
 
Älskar denna bild!
 


0 Kommentarer till "FREDAG!"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0