Hem igen!

Alla hästar ridna!

Ove: jag kan ju inte precis säga att jag flög upp ur sängen imorse när klockan ringde. Men upp kom jag och satte på mig massor med kläder då det var -6 ute. Red ut på Ove, vad var pigg och glad! Fina killen!

Kilian: Kilian red jag när jag kom hem ifrån skolan. Jag trodde att han skulle vara lite stel idag eftersom han vilade igår. Med han var mjuk och fin i sidorna. Gjorde ändå mycket lösgörande och tog det lite lugnare efter som att det var ganska hårt på banan. Avslutade med lite miljöträning, förbi gravmaskiner och stora grushögar! Inga bekymmer.

Oj Oj: Vi skrittade ut ca 1 timme barbacka! Mysigt!



1 Kommentarer till "Hem igen!"

Anonym Skriver:

Hej Lina!
Jag måste verkligen berömma dig, du verkar vara en så otroligt duktig tjej som verkligen tar hand om dina hästar på ett bra sätt. Jag vet sååå många i din ålder som slarvar med sina hästar och väljer kompisar/pojkvännen före. Jag är själv 15 år och hästarna går alltid först här också! Synd att du bor så himla långt bort för annars skulle jag så gärna vilja träffa dig :)
Jag har även en liten fråga: Vilken tid går du upp på morgonen om du skall hinna rida innan skolan? När börjar skolan? Kram

Svar: svarar i inlägg =)
Lina Dolk

2012-11-10 | 07:20:56





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0