Kilian 4/11

Idag kändes Kilian bra, han har vilat i två dagar när jag var på Brolöten.
Gör mycket halter och övergångar ibörjan för att kolla att han är med mig.
Fin trav!
Härlig galopp i uppförsbacke.
Skänkelvikning
Kilian har väldigt lätt för sig att flytta åt sidorna, det gillas!
Började med sluter idag också :)
Samlad galopp, synd att jag sitter som kyss mig i *****, haha!  
 
Visst är han fin! Bara riden 5 gånger efter vilan.
 


4 Kommentarer till "Kilian 4/11"

Maja Skriver:

Så fina ni är tillsammans !

Svar: tack!
Lina Dolk

2012-11-04 | 21:21:56
Blogg/Hemsida: http://majawallstrom.blogg.se/
Sofie Skriver:

Hur lär du hästarna slutor? :)

Svar: svarar i inlägg=)
Lina Dolk

2012-11-04 | 22:43:12
Jacqueline Skriver:

Hej lina! Jag skulle gärna köpa fina Kilian, men nu till mina frågor, Hur mycket ska dom ha för honom? kan dom tänka sig att låna ut honom på foder? Tacksam för svar, kram :)

Svar: hej! du hittar annonsen i bloggen nu :) kram
Lina Dolk

2012-11-05 | 17:23:28
Ebba Skriver:

Ärr såå fast i Kilian han är så fin önskade att han var min!! <33

Svar: du får köpa han ;)
Lina Dolk

2012-11-05 | 18:25:49





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0