Lördag

Nu är jag på Brolöten igen, jag åkte därifrån 10 igår fm för att åka till stan med mina systrar Emma och Elin. Vi skulle shoppa samt att jag skulle få tandställningen.

Elin körde hit mig igen till morgonfodringen och jag kommer vara kvar tills kvällsfodringen. Ska träna ett pass på E-type för Chris idag för nu har Emelie åkt.

Fick frågan vad E-type gått för klasser, och han gick som 5åring i Falsterbo med Emelie, sedan red Elin han i Flyinge. Han blev tyvärr skadad ordentligt så han missade väldigt mycket som 6åring, han fick en kvist i hagen rakt in i leden, det blev operation och oddsen var inte alls bra, men han kom tillbaka! Sedan fick han ju problem med bakknäna i augusti i år och missade 6 veckor där, men skam den som ger sig, NU är han i fullträning och pigg o glad:) Elin har placeringar samt seger i Msv C på honom samt startat Msv B . Just nu är målet att han ska tränas hela vintern och sedan är de laddade för en kommande tävlingsår. Jag kommer också starta honom :D



0 Kommentarer till "Lördag"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0