Mål

Kommentar: Hej Lina!

Först måste jag berömma dig för din välskrivna blogg, dina otroligt fina hästar och din beundransvärda ridning.
Har följt din blogg nu sen vi träffades nere i Falkenberg, är otroligt tacksam för att du finns för Linnea, samt ett tack för all hjälp din syster gett till Linnea och Tippex, tacka henne gärna från mig och hälsa henne att hon gjort ett strålande jobb med träningen av Linnea och Tippex.

Eftersom du ändå hade en frågestund tänkte jag passa på att fråga hur dina mål och visioner ser ut. Både kortsiktiga under 2013 års säsong, resten av ponnytiden men även långsiktiga mål som för storhäst tiden och om säg 20-30 år framåt.

Tack för en läsvärd blogg och att du är en bra förebild inom ridsporten!

Kramar Michelle, Tippex ägare
 
Svar: Hej Michelle!
Tack för de fina orden! Bloggen fungerar som en tankeställare för mig så jag lär mig utav bloggen att tänka till och när jag skriver ner sakerna tycker jag att det är lättare att förstå också. Så jag gillar att blogga!=)
 
Mina mål om alla hästarna får hålla sig pigga och fina är att
OJ OJ: SM medalj- jag kommer satsa stenhårt på det i år, tillsammans med Elin och Emelie så vågar jag det. Derbyt vill jag även se till att toppa formen till det är så roligt på det meetinget. Sedan vore det ju en dröm att få kvala till en plats till Falsterbo.  Vill även rida fler kür tävlingar i år, det var så kul!
 
Sir Owein- Han är ju till salu eftersom ajg är för stor för han.Men så länge han är kvar är målet att träna han för att bli en av det bästa b-ponnierna. Ska starta LA på honom med bra resultat och lära han så mycket vi bara kan.
 
E-type- Starta MSV på honom i vår och komma igång att träna honom lite extra. Elin är snäll och låter mig göra det, hon tycker det är viktigt att jag kommer upp på stor häst, samt att hon gillar mer att träna än att tävla nu förtiden.
 
Jag själv vill kunna sitta bättre, inverka mera och lära mig alllllt! =)
 
Att sätta mål tycker jag är bra, då blir man lite extra sporrad samt att jag satsar lite till. Däremot är det inte säkert att man uppnår dom, men man kan ju försöka iaf. Det är så mycket som spelar in för att få allt att klaffa.
 
Jag komemr att efter ponnytiden satsa lika mycket som jag gör nu, jag älskar att tävla/träna och detta är ett liv jag inte vill vara utan. Sedan hur långt det räcker är svårt att veta, men jag lär mig mycket genom att vara med Emelie på tävlingar samt vara med i hennes vardag så jag försöker snappa upp så mycket jag bara kan :)
KRAM LINA
 


0 Kommentarer till "Mål"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0