Ponnyküren Globen

Fyra ryttare har kvalat in för att få rida küren i Globen i kat d. SUPER GRATTIS TILL ER!
 
Det är dessa som kommer att rida:  Amanda Svanberg/Lykkes Chester  Stephanie Linde/Tequila Star och Sofie Andersson/Puccini  och Miranda Iderfors-Widell/Bångens Valentine.
 
Jag håller självklart extra på Miranda som jag tävlar med i samma klubb och som även är min vän. Men de andra tre önskar jag såklart också stort lycka till för.
 
 
Men hur förjäkligt är det inte att vi i kat c inte får vara med? Väldigt dåligt, vi är lika starka/bra som kat d och bör få den stora äran att få rida/visa upp oss i globen också. Att endast 4 st i kat d får vara med tycker jag är väldigt trist. Lyft fram flera duktiga ekipage och låt fleras dröm att få äran att göra det.
 
Jag kommer vara i Globen på söndagen så jag missar tyvärr de här fyra, men jag ska hålla mig väl uppdaterad!
 


3 Kommentarer till "Ponnyküren Globen"

Alice Carlsson Skriver:

Åh heja!! :)

Svar: heja heja ;)
Lina Dolk

2012-11-05 | 17:14:56
Blogg/Hemsida: http://systrarnacarlsson.devote.se
Alice Carlsson Skriver:

Åh heja!! :)

2012-11-05 | 17:14:56
Blogg/Hemsida: http://systrarnacarlsson.devote.se
m Skriver:

Hej
Vet du om Bångens Valentin är svårriden? Vad är hans starkaste sida? Har Miranda någon blogg?

Svar: Hej! Jag har ingen susning faktiskt, det ser alltid så fint ut med Miranda på ryggen =) kram
Lina Dolk

2012-11-06 | 13:57:44





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0