Tidigt

Kommentar: Hej Lina!
Jag måste verkligen berömma dig, du verkar vara en så otroligt duktig tjej som verkligen tar hand om dina hästar på ett bra sätt. Jag vet sååå många i din ålder som slarvar med sina hästar och väljer kompisar/pojkvännen före. Jag är själv 15 år och hästarna går alltid först här också! Synd att du bor så himla långt bort för annars skulle jag så gärna vilja träffa dig :)
Jag har även en liten fråga: Vilken tid går du upp på morgonen om du skall hinna rida innan skolan? När börjar skolan? Kram
 
Svar: Hej!
Eftersom det faktiskt är ett eget val (hoppas jag i allas fall!) att ha häst så måste man sätta djuret i första hand. Vilket för mig är självklart, jag skulle aldrig slarva med sakerna för att hinna iväg.
Däremot denna vecka då det har varit två möten samt 1 konfirmation så har jag känt lite stress i stallet och det är aldrig kul, men det får gå det med ibland. Med planering kommer man långt.
 
Jag börjar i skolan 08.00 varje dag, och åker hemifrån 07.20, så när jag ska rida 1 häst är jag i stallet 05.00 och klar cirka 06.30.
Det är tur att man bara har några meter ut till stallet ifrån huset ;)
 
Kämpa på alla i mörkret, det är nu en tuffa tiden är, men det blir ljusare så fort snön kommer :D
 
 
 


0 Kommentarer till "Tidigt"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0