Tips på ridhandskar

Fick frågan om jag kunde tipsa på bra handskar. Absolut kan jag göra det!

Jag rider oftast utan handskar, men på tävling och på vintern kan jag inte komma undan.

Billigare varianten:

Ullareds fodrade! 79 kr och grymt sköna!!

HÖÖKS vita skinnhandskar. Ligger på 250 kr.

Dyrare varianten:

Roeckl, världens bästa!! Dock ganska dyra runt 400kr. Men de håller år efter år!

Roeckels fodrade är också verkligen att rekommendera, Vi har ett par här hemma som jag och Elin slås om på vintern! Men jag brukar ge mig då hon har problem med knogarna när det är kallt. (vet dock inget pris, men ca 600kr)



1 Kommentarer till "Tips på ridhandskar"

Maja Skriver:

Jag älskar Schockemöhles ridhanskar ! Helt underbara och jätte fin kvalité. :)

Svar: de har jag inte prövat, kanske för bli nästa köp när mina handskar är slut =)
Lina Dolk

2012-11-19 | 20:01:59
Blogg/Hemsida: http://majawallstrom.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0