Älskade Ove

Vad roligt att så många verkar gilla bilderna på Ove som jag tog igår! Och visst är han väldigt bildskön?;) Det bästa med Ove är att han ÄLSKAR att visa upp sig, kommer du till tävling finns det alltid mer att ge än hemma på träning (även om det finns mycket där med) Han levererar träningspass efter träningspass som är riktigt bra, han älskar att lära sig nya saker. Jag har inte en enda sak jag kan skriva som minus på Ove. Han har allt!
 
Tänk er om 2-3 år med rätt passande ryttare, jag lovar er att han kommer vara farlig på SM. Han har DET. Älskade Ove, om du ände kunde vara en c-d ponny, vilka grymma år vi skulle ha framför oss då.
 
 
 


2 Kommentarer till "Älskade Ove"

Alva Skriver:

Han kommer att bli nästa Findus!! :D Önskade att jag skulle kunna ta över honom, men jag är 13, så har bara ett till år kvar på B-ponny ...

Svar: Det tror jag med! =) om man ändå vore 10 =(
Lina Dolk

2012-10-25 | 08:26:41
Blogg/Hemsida: http://livelysunflower.blogg.se
Maria Skriver:

Är han såld till familjen i Heby?

Svar: Han är inte såld! Först måste besiktning ske och mycket kan ske där.
Lina Dolk

2012-10-25 | 21:38:49





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0