Blått

"blått är flott" och även en av mina favorit färger på lindor och schabrak, att jag nu även har en snygg blå jacka att matcha allt med gör det hela ännu bättre;)

Alltid roligare att rida om man är nöjd över sin outfit tycker jag.



1 Kommentarer till "Blått"

Anonym Skriver:

Lina din blogg är bäst och jag älskar hur du är! Du gör mig alltid lycklig och ger en så mycket energi!! Jag älskar dina tipps och att när du skriver är det alldrig något som är dåligt! Fast du bara är ett år äldre än mig så är du min idol! För att du inte är som alla andra häst bloggare finns visa som är så satans aroganta,jag skulle Kuna strypa dom;) DU ÄR BÄST glöm inte det kramar från Skåne! <3

Svar: <3
Lina Dolk

2012-10-06 | 12:40:39





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0