Dagens

Idag ska jag göra följande:

1. Rida oj oj
2. Rykta Kilian
3. Hjälpa Elin när hon tränar E-type
4. Putsa min utrustning

Elin har tagit stallet och har fixat fodret åt alla redan.

Kilian och Ove i hagen idag :)



1 Kommentarer till "Dagens"

Ebba Skriver:

Hej Lina Ebba här! Jag ska äntligen få låna en häst och prova på =) Han heter Lipton och är tränad lite western. Och om man vill få fart på han måste man släppa lite på tyglarna vilket jag inte är van med och skulle vilja lära honom att när man tar tag i tyglar ska han ej stanna. Har du några tips =) Från Ebba P.S jag åkte för bi din gård och såg E-type, Ojoj, Kilian och Owe de är sååå söta ju

Svar: svarar i inlägg =)
Lina Dolk

2012-10-17 | 15:27:47





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0