framtiden

Kommentar:åh vilken rolig dag det låter som :D Vill du jobba med hästar när du blir stor? isf hur? Skulle du kunna tänka dig att t ex jobba på brolöten? :D
 
Svar: Ja min dag har varit bra! =)
Jag kommer som jag känner just nu att utbilda mig till Idrottslärare, jag älskar att sporta och tycker det är kul att röra på mig. Samt att det är bra att ha en utbildning vid sidan av ridningen, man vet aldrig om man har hälsan/ekonomin/förutsättningarna till att ha häst.
 
Och jag tror att jag alltid kommer hålla på med hästar,jag älskar att tävla och min dröm är att ha två riktigt bra hästar och kunna hjälpa till att rida andras hästar. Vem vet kanske jag och Elin startar eget vid sidan av våra jobb? ;)
 
Det bästa med Brolöten är att jag får vara där hur mycket jag vill just nu, och jag gillar att följa med Emelie på tävlingar samt vara med i stallet hemma. Man lär sig så mycket. Så jag har det bästa just nu :)
 
 


0 Kommentarer till "framtiden"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0