Godmorgon!

Godmorgon alla läsare :D
 
Det börjar samlas över 600 unika läsare här de senaste dagarna, vad roligt att så många tittar in, hoppas ni får glädje av det jag skriver. Tänk på att ibland när jag kommer med åsikter/tips så är det vad jag tycker och tänker. Jag är inte fullärd och kan absolut ha fel i saker. Men jag jobbar på med min kunskap och delar vidare det som funkar för mig.
 
Dagens to do:
Skolan- finns tydligen något som kallas skolplikt?;) Skoja bara, jag gillar skolan!
Sedan ska OjOj ridas och sedan ska jag antinge jogga eller longera E-type åt Elin. Hon jobbar heldag idag sedan ska hon iväg och hålla i lektioner, så hon bad mig att ta hand om dagens träning av honom.
 
Alltid bra när man är två och kan hjälpas åt.
 
Hoppas att bladen till klippmaskinen ska vara slipade och klara, E-type och Oj Oj behövs klippas. Sedan tänte vi även klippa Kilian också. Mer information om Kilian kommer komma om några dagar.
 
 
 


2 Kommentarer till "Godmorgon!"

Daniela Skriver:

Hej!
Allt bra?
Kika gärna in på min blogg om du får tid över, lovar att du inte kommer ångra dig :)

2012-10-09 | 10:10:45
Blogg/Hemsida: http://powerpony.blogg.se
Anonym Skriver:

hej är inte du med i elitserien? :)
din blogg är super!

Svar: Hej! inte just nu. Skulle ha varit med OjOj tar det lugnare just nu. kram
Lina Dolk

2012-10-09 | 18:07:13





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0