Luftar

När jag kommer hem ifrån skolan spolar vi bena på alla hästar samt låter dom stå utan täcke och lufta pälsen. Bäst att passa på innan det blir för kallt!



5 Kommentarer till "Luftar"

Erika Skriver:

Hej! Lina jag tycker din blogg e bäst så fin asså gå gjärna in på min blogg!!!! :)

Svar: vad kul! vad har du för bloggadress?=)
Lina Dolk

2012-10-02 | 20:02:34
Maja Skriver:

Brukar också låta min ponny ''lufta'' en stund om dagen. (:

Svar: tror det är bra för dom =)
Lina Dolk

2012-10-02 | 20:31:08
Blogg/Hemsida: http://majawallstrom.blogg.se/
Johanna Skriver:

Jag började läsa din blogg efter att jag såg när du kom med OJOj och Casanova till derbyt i Dagstorp. Du verkar ta riktigt, riktigt bra han dom dina hästar och allt som rör dom går före allt annat. Inte konstigt att din framgång är så stor med alla era hästar. Du ger även riktigt bra tips som jag har nytta av. Tävlar LAP:1 dressyr just nu och har alltid haft svårt att få mina hästar att länga sig i traven, men det tipset du skrev om det verkar superbra oc ska absolut testas.

Svar: åh tack för dessa ord!!
Lina Dolk

2012-10-02 | 21:47:47
Anonym Skriver:

Hej ! Hur putsar du din sadel och ditt träns ? Vilka medel har du samt i vilken ordning ?:) tycker din utrustning ser så fin ut !;D svara gärna i ett inlägg !;)

Svar: fixar ett inlägg =)
Lina Dolk

2012-10-02 | 22:19:29
fia Skriver:

Ior får oxå lufta pälsen,hehe det han har kvar efter klippningen,en stund varje kväll. Sen får han snällt sova i back on track nättäcke min guldklimp;-). Kul att det går så bra för dig o pollarna. Grattis;-) kram tant brun

Svar: lufta är bra =) Tack, de har gått super alla tre <3
Lina Dolk

2012-10-03 | 07:51:30
Blogg/Hemsida: http://irrorman.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0