Ni väljer

Eftersom jag har varit "dålig" på att blogga så får ni välja vad jag ska skriva i ett inlägg. Har ni något ni skulle vilja läsa om, eller ha fotografering på något? Välj och vraka så styr jag upp :)
 
Här är en bild ifrån bland de första gångerna jag red Oj Oj.
 
 


5 Kommentarer till "Ni väljer"

Anonym Skriver:

sådana där tester, både häst och inte häst, fotografering med ove, en video om lite tips på hur man gör i ordning hästen för tävling... det var dessa jag kom på :)

Svar: Vad menar nu med för tester? Fotograferingar ska du få =)
Lina Dolk

2012-10-17 | 16:52:11
Elvira Skriver:

höstfotografering med hästarna är alltid lika kul att kolla på:)
Kanske att någon från din familj gästbloggar eller någon som du ofta tävlar tillsammans med som kan gästblogga, det skulle vara riktigt kul!:)

Svar: Ska ordna upp det! =)=) tack för tipset!
Lina Dolk

2012-10-17 | 17:43:52
Blogg/Hemsida: http://elviranordin.webblogg.se
Anonym Skriver:

En video när du gör iordning dina hästar inför tävling eller när du gör iordning inför ett ridpass :) Vore jätte roligt!

Svar: ska bli! =)
Lina Dolk

2012-10-17 | 17:49:21
rebecca Skriver:

hej , kan du inte lägga in någon film från ett helt dressyrprogram som du tävlar? :) typ lätt b så jag kan lära mig saker för du rider så bra!! :)

Svar: Hej! absolut, ska försöka fixa det. KRAM!
Lina Dolk

2012-10-17 | 19:57:56
sandra Skriver:

bilder när elin rider nån av ponnysarna :D antingen nån av dem du har nu eller haft. Eller typ din king co tid från början till slut och med bilder. eller typ bilder på din utvecklingskurva typ från att du börja rida till nu skulle vara super roligt att se. eller presentation och bild på hästar du ridit som inte varit dina :D

Svar: ska styra upp det =)
Lina Dolk

2012-10-18 | 06:25:45





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0