Projekt övertalning

Mitt och Elins projekt ska bli att övertala vår snälla pappa att fixa en utespilta där man kan spola av hästarna samt binda upp dom. Perfekt i dessa tider då leran är förjäklig samt när glansdagarna är dags = tävling!

Just nu drar vi ut vattenslangen ifrån stallet och spolar utanför.

Operation tjat börjar nu!



3 Kommentarer till "Projekt övertalning"

Lisa Skriver:

Hej! Lina din blogg e bäst o läser den dagligen, :)
Ska du på Horse show i år isf vilken dag?! :)

Svar: Hej Lisa! Vad roligt! Söndag ser det ut som! ska du dit? kram!
Lina Dolk

2012-10-22 | 20:32:03
Bella Skriver:

Hej!
Tummen upp för din blogg, så himla inspirerande och rolig:) läser den varje dag!ibland mer,hihi;)
Svara gärna på min fråga:
Hur många sidvisningar/unika besökare har du?
Hur fick du dina läsare att börja läsa :)?
Ps, kolla gärna min blogg

Svar: svarar i inlägg =)
Lina Dolk

2012-10-22 | 23:13:29
Blogg/Hemsida: http://bellaaaasblogg.bloggplatsen.com
Ebba Skriver:

Jag ska kanske också på horseshow på söndag! =) kanske ses där <3 kram

Svar: Det kanske vi gör =)
Lina Dolk

2012-10-25 | 12:50:27





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0