Ridkläder var temat idag!

Har haft ridkläder på mig hela långa dan idag. Har varit inne i max 10 min under dagen. Lunch och middag blev i bilen!

Har packat till E-type och ska hoppa in i duschen och sen packa lite till mig själv också ;)

Phuu det börjar närma sig slutet på en lång dag!



1 Kommentarer till "Ridkläder var temat idag!"

Hej Skriver:

Hej, jag undrar varför du inte ska vara med i lag-SM? För visst var det så att du var med i någon elit- omgång? Är det så att han inte är fullt igång? Det är ju ändå SM och du hade ju varit ett starkt bidrag i laget! Hej då, tacksam för svar:)

Svar: Hej. Om du läser i tidgare inlägg så står det om varför. Men ja oj oj blev skadad och är inte igång för att kunna tävla nationellt ihelgen. synd men så är det. Får ladda för nästa år =) kram
Lina Dolk

2012-10-31 | 22:37:58





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0