Tävling m Emelie

På söndag ska jag med Emelie när hon ska tävla, ska bli riktigt kul! Man lär sig alltid nya saker när man är med henne, alltifrån putsning och utrustning. Och framförallt är det kul att se hennes upplägg med varje häst inför start.

Det har jag lärt mig ifrån Emelie, man måste vara så fokuserad med allt! Inget går att lämnas åt slumpen utan ju mer förberedd man är desto större chans har man att prestera bra.

En klass ingår DM i, jag red junior DM på E-type förra året, men eftersom jag tävlar för Årsta-runsten i år så tillhör jag Stockholm, så jag får inte delta i DM här hemma. Tycker det bör vara så att DM räknas där man bor, inte vilken klubb, då skulle det bli fler anmälningar till DM. Ponny DM är det väldigt få startande i vilket är synd.

En bild på mig och King Co på DM 2008:)



2 Kommentarer till "Tävling m Emelie"

Alice Skriver:

Då ses vi :) Opman ska gå lätt A4 med mig och msv med Emmy :)
Kram! <3

Svar: Då håller jag tummarna! ses på söndag <3
Lina Dolk

2012-10-11 | 09:00:25
Blogg/Hemsida: http://systrarnacarlsson.devote.se
Anonym Skriver:

Behöver man kvala till dm eller är det bara att anmäla sig och tävla som vanligt?

Svar: Anmäla som vanligt =)
Lina Dolk

2012-10-11 | 11:43:53





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0