Tips

Kommentar: Jag började läsa din blogg efter att jag såg när du kom med OJOj och Casanova till derbyt i Dagstorp. Du verkar ta riktigt, riktigt bra han dom dina hästar och allt som rör dom går före allt annat. Inte konstigt att din framgång är så stor med alla era hästar. Du ger även riktigt bra tips som jag har nytta av. Tävlar LAP:1 dressyr just nu och har alltid haft svårt att få mina hästar att länga sig i traven, men det tipset du skrev om det verkar superbra oc ska absolut testas
 
Så roligt det är när mina tips kan hjälpa er läsare. Jag är ju absolut ingen tränare eller tror jag kan allt. Utan jag testar mig fram och sveper in massa kunskap ifrån alla håll och kanter jag kan. Kul att mina ord/ideer kan hjälpa er :D
 
 
 


0 Kommentarer till "Tips"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0