5 o 6 årschampionat Riksfinal i Falkenberg

Kollade de som anmält sig till finalerna, och det är endast Ove som är b-ponny. TRIST! Så jag får tävla mot kat c.
Hade varit mycket roligare att mäta honom mot de i hans kategorie. Men här hänger vi inte läpp utan vi tränar på ;)
 
 
Jag får väl helt enkelt be OJ OJ berätta för Ove hur man gör för att vis sig på bästa vis på banan. Oj Oj kan ju det dä med gångarter, så han får helt enkelt tala om för Ove att det är bara att
 


2 Kommentarer till "5 o 6 årschampionat Riksfinal i Falkenberg"

Sandra Skriver:

Välkommen till mitt liv..... så brukar det se ut jag ensam på B-ponny så var det i Karlstad. ;);)

Svar: hehe brukar vara så tyvärr. Varför kommer du inte till championatet?
Lina Dolk

2012-09-10 | 20:26:34
Blogg/Hemsida: http://motosidressyr.blogg.se
Anonym Skriver:

Jjag var på campionatet med min ponny föra året hoppas du kommer få en fast box det gick inte vi :( och om det rängnar är barnorna tunnga och fulla av vaten pöllar men ändå kul när det är hoppning och dressyr samtidigt ! Jag önskar dig lycka till lina du är bäst !!! :D

Svar: vi har ordnat box i ett stall en kort bit ifrån =) Tack hoppas det går bra för oss, det känns bra just nu iaf :)
Lina Dolk

2012-09-11 | 15:31:21





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0