Framridningar

Något som många bör tänka på är att när man skrittar på en framridning och det är någon man pratar med, skritta då bervid varandra, det tar väldigt mycket plats och är svårt för de andra som rider att göra de rörelser dom vill.
Har absolut inget emot dessa ryttare på bilden, men det var en bra bild att vissa vad jag menar ;)
Själv brukar jag fråga om de är möjligt att de skulle kunna skritta på rad, inte för att ha något att klaga på eller låta arg. Utan bara att jag frågar snällt om de skulle vilja hålla undan så att man ska göra det man tänkt.
 
Hur brukar ni göra om det finns något som stör eran framridning?
 


2 Kommentarer till "Framridningar"

Elvira Skriver:

När det är flera stycken som skrittar på spåret... Jag tycker att man ska Skritta innanför spåret. Det är lite jobbigt, och jag tar inte för mig någonting på framridningen så jag håller mig undan.

Svar: håller med om att man skrittar innanför spåret! =)
Lina Dolk

2012-09-12 | 22:20:14
Blogg/Hemsida: http://elviranordin.webblogg.se
Linnea Tillman Skriver:

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag var ivägen under din framridning, vi hade precis vunnit med laget och var otroligt glada, jag tror inte att någon av oss riktigt tänkte på att vi gick i bredd. Men jag skämdes otroligt mycket när din syster(?) sa till oss. Jag kommer i framtiden att vara mycket noga med detta. Hoppas att själva ritten gick bra ändå, för det såg iallafall jättebra ut!:) grattis till vinsten! Kram Linnea Tillman, från nyby Torshälla rk

Svar: Jag var absolut inte arg/sur =) Detta var bara en tydlig bild ;) Grattis till lagsegern! kram
Lina Dolk

2012-09-13 | 09:57:44
Blogg/Hemsida: http://www.nattstad.se/liinneat





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0