framtiden

Fråga: Sälja Ove också! Blir det så att du kommer att satsa på Oj Oj bara då eller blir det en D ponny snart ? :D
 
Svar: Ja Ove ska säljas då jag är 15 och inte får tävla hónom, han behöver komma till en yngre ryttare. Tjejen igår var betydligt kortare än mig och passade Ove rätt bra för att vara första gången. De är välkomna återigen att pröva om så är fallet. Men kontakten med Ove får tas med Elin [email protected]
 
Jag kommer inte att ha en d-ponny också vid sidan om, jag satsar stenhårt på Oj Oj nu, jag vill nå toppen med han! Men däremot så kanske inte stallet kommer endast bestå av E-type och Oj Oj. Elin gillar ju ungahästar och vem vet, kanske har vi en ny" Ove"  hemma senare?=)
 
Nästa vecka kommer det en häst som ska vara här några veckor på vila. Så att endast ha två hästar blir för tomt för oss ;)
 


0 Kommentarer till "framtiden"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0