HÖÖKS

Åter till hööksfrågan!
Era åskiter:
 
Jag tycker inte alls om hööks, dålig kvalite och så vidare.
 
 
 
Jag tycker att det är bra att de har billiga saker, dessutom snygga, och ett bra urval. Tycker inte att ovanstående påstående riktigt stämmer... :)
 
 
 
Prisvärda saker, men ibland lite för likt andras märken :)
 
 
 
Spelar absolut ingen roll hur mycket dom kopierar andras märken osv. Det gör nästan alla! Dom har både bra och mindre bra saker! Fattar inte hur den som gjort denna bild orkar bry sig, tycker man inte Hööks är bra? Så handla inte där :)
 
 
 
Vissa saker är bra vissa inte. Dock får man ju vad man betalar för , billigt = oftast dålig kvalité;)
 
Blandade åsikter rättaresagt!
 
Själv tycker jag att hööks har bra saker, får alltid med mig något nytt hem!
Visst kan vissa saker vara lite väl likt dyra märkes kälder/saker.
MEN det finns de som inte har råd att köpa märkessaker men ändå vill ha något åt det hållet, då är det ett bra anternativ ;)
 
 
 
 
 


3 Kommentarer till "HÖÖKS"

Maja Skriver:

Kommer du på något ridläger i brolöten i höst? :)

Svar: Hoppas på det! dock inget planerat :)
Lina Dolk

2012-09-13 | 09:57:44
Elvira Skriver:

Håller helt klart med dig lina:)

Svar: härligt! =)
Lina Dolk

2012-09-13 | 10:27:30
Blogg/Hemsida: http://elviranordin.webblogg.se
Maja Skriver:

Det är synd att de har dålig kvalite, annars finns det mycket fina prylar !

Svar: tycker det har varit bra på de sakerna jag har köpt faktiskt! =)
Lina Dolk

2012-09-13 | 15:45:07
Blogg/Hemsida: http://majawallstrom.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0