Oj Ojs träns

Fråga: Tränset är sååå snyggt, älskar rundsydda! Måste fråga, vad är det för märke? Var köpte du det? :)
 
Svar: Tack! Det är ifrån Hööks!
Dock är inte nackgrejen bra, då det är en platta som remmarna ska ligga på som dock inte fyller sin funktion då remmarna "glider av" Men Linn (dressyrmupparna) tipsade om att man kunde byta ut den, vilket jag ska göra. Ska fråga Linn om råd till vad. Annars är jag väldigt nöjd med tränset, snyggt och prydligt =)
 


1 Kommentarer till "Oj Ojs träns"

Ylva Skriver:

Tips! På Neoprenepaddade grimmor är ibland nack-paddingen löstagbar, alltså en padd med resårband man trär grimman igenom. Sno den! Det har jag gjort på mina Rundsydda träns och kandar, lite pilligt att få dit alla remmar men när det sitter funkar det kalasbra!
Jag tror neoprenepaddisar finns att köpa löst också, på tex hööks. Lycka Till!

Svar: tack för tipset!!
Lina Dolk

2012-09-13 | 18:58:40





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0