Oj vad tiden går fort!

15 år.. hmmm på söndag har jag levt i hela 15 år!!
 
Jag har ju hunnit med en hel del på mina (snart) 15 år ;)
 
Har funderat på vad jag önskar mig, så jag tänkte vissa lite här!
 
Hur coolt är det inte med röda benskydd, boots och schabrack på Ove på en hopptävling! Bara skydden som saknas.
 
Tror att detta schabrak skulle vara så fint på Oj Oj, har redan ljusblå benlindor ;)
 
TAGELARMBAND! Så fint, då har man alltid sina favoriter med sig :)


Min parfym börjar ta slut, har ni luktat på dessa parfymer? Mmm vad gott de luktar!!!
 
Sen behöver man ju alltid bli lite rikare, och vi åker ju till Ullared samtidigt som vi är nere med Ove i Falkenberg!
 


1 Kommentarer till "Oj vad tiden går fort!"

Sandra Skriver:

Stort grattis i förskott.

Svar: Tack snälla Sandra!
Lina Dolk

2012-09-18 | 08:41:29
Blogg/Hemsida: http://motosidressyr.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0