Rutinerad tränare!

Satt och läste Emelies blogg nyss, råkade av en slump gå in på historik! Jag blir lika imponerad varje gång jag läser hur många framgångar hon har haft på både ponny och häst fronten. Helt galet, även fast jag vet allt om hennes gamla tävlingsliv kan jag inte sluta få gåshud..!

Jag är så otroligt tacksam över att jag har Emelie som tränare och att jag har fått chansen att få hjälpa till i stallet där jag verkligen trivs!



3 Kommentarer till "Rutinerad tränare!"

Anonym Skriver:

Har du ridit Briman någon gång? :)

Svar: nej, haha han är alldeles för stoooor! jag är nöjd att hålla på ifrån marken med honom. Det 'är bara emelie som riden han.
Lina Dolk

2012-09-27 | 22:22:55
Blogg/Hemsida: http://eeeellen.blogg.se
Nora Skriver:

Hej! Det råkar vara så att jag äger en connemaraponny ifrån Brolöten.
Han heter brolötens alliage och är född 88. Kan inte du fråga om Emelie / chris har fölbilder eller rolig information om honom? Hade varit jättekul! Hälsa :-)

Svar: vad roligt! skriv i emelies blogg och fråga, hon svara på frågor där =)
Lina Dolk

2012-09-27 | 22:44:07
Emelie Skriver:

DU ÄR FÖR GULLIG! Lycka till nu! Hör av dig hur det går kram

Svar: tack bästa tränaren =)
Lina Dolk

2012-09-28 | 10:59:34
Blogg/Hemsida: http://blogg.agria.se/emeliebrolin/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0