Vingåker

Ska tävla hoppning imorgon som sagt, och det är i Vingåker. Väldigt få starter så det blir väl lite stressigt kan jag tänka mig, tur att båda mamma och Elin ska med så hästarna kan vara redo ;)
 
Som vanligt så kör jag på knoppning, snyggt och prydligt ska det vara. Hoppas på att det kommer vara bättre väder imorgon, idag har det regnat i stort sett hela dagen.
 
Vi kommer åka redan 07.00 imorgon, första start är 09.00. Hoppas på bra banor med bra underlag. Och att jag lär mig banan ;) höhö.
Har hört ryktas om att det är mycket "titthinder" där, får se vad mina hästar säger om det, de är ju inte direkt vana med det. Kanske bryr de sig inte alls om det, återstår att se imorgon!
 
Min vän Linnea ska även vara med med hennes två hästar, det är bra för då kan ju hon ge mig lite tips som jag bör tänka på imorgon när vi går banan.
 
 
 


0 Kommentarer till "Vingåker"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0