Mat dags

Nu har jag precis kommit in ifrån stallet. Alla hästar var fina!

Ove- Longerade honom idag, han såg riktigt fin ut. Han vågar ta i mera nu när det inte är snö och is!

Puff- Red ut på honom, tränade på att han skulle bli kvickare, mycket övergångar, flytta fram och tillbaka och jag krävde snabb reaktion!

Oj Oj- Red ut på honom också, men tränade kondition/styrka. Viktigt att han bygger upp sina muskler nu efter vintern och får upp konditionen så han orkar med hans meeting!

Nu dka jag laga mat, mamma och pappa är borta så jag får göra mat. Sen ska jag plugga SO har nationella prov i 3 timmar imorgon och på onsdag!



2 Kommentarer till "Mat dags"

Maja Skriver:

Härligt att det gått så bra idag! :D

Svar: Ja alla var fina :)
Lina Dolk

2013-04-15 | 20:40:42
Blogg/Hemsida: http://majawallstrom.blogg.se/
Matilda Skriver:

Det kommer upp en inloggningsruta när man går in på din blogg. Iofs så är det bara att trycka avbryt så fungerar det iaf men tänkte upplysa om det.,

Svar: Fixat :)
Lina Dolk

2013-04-15 | 23:20:06





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0