videon

Angående videon på Puff fick jag denna;
 
Kommentar Anonym: Jag tycker att det ser väldigt framtungt och okomfortabelt ut, men ska inte uttrycka mig med konstruktiv kritik eftersom att du uppenbarligen bara vill ha din egna lilla fanclub som höjer dig till skyarna..
 
Svar: Hej!
 
Du får gärna kommentera och någon fanclub har jag inte :)
 
Målet är absolut att han ska bli ännu mera bärig och sätta sig på bakbena och komma mer i uppförbacke. Men vi jobbar på det. Ha en bra fredag ! :)
 
 
 


4 Kommentarer till "videon"

Paulina Andersson Skriver:

Så tråkigt med negativitet, du är jätteduktig och gör fina jobb med alla dina hästar! Bra att du står på dig! :)

Svar: tack så mycket!=)
Lina Dolk

2013-04-05 | 20:29:24
Matilda Skriver:

Jag tycker att det ser väldigt bra ut och det märks att du jobbar på bra med honom och har en plan för alla dina hästar! Fortsätt som du gör lina, för du har verkligen ett sunt, positivt och bra tänk! Tycker det ska bli kul att se dig och puff på tävlingbanorna framöver, han ser verkligen cool ut! :)

Svar: tack snälla matilda!
Lina Dolk

2013-04-05 | 21:47:00
Elin Skriver:

Kommentar till anonym: kan du inte glädjas åt andras framgångar, håll klaffen eller läs något som passar dig bättre! För avundsjuka vinner man inte på.

Jag tycker det är kul att läsa om ditt upplägg med dina hästar Lina. Kör på både i uppför- och nedförsbacke!

Svar: tack snälla!
Lina Dolk

2013-04-05 | 22:06:39
Rebecca Skriver:

Blir så himla irriterad på folk som måste racka ner på andra. Lina är en duktig tjej och Puff verkar vara en härlig och arbetsglad kille. Självklart kan man ha åsikter, men när det enda syftet med kommentaren är att såra eller provocera kan man väl lika bra låta bli att skriva tycker jag. Sluta läsa den här bloggen om du inte gillar den! Vi är många som faktisk gillar att kika in här. If people are trying to bring you down, it only means you're above them.

Svar: bra slutkläm där! =)=)
Lina Dolk

2013-04-06 | 14:25:20





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0