10 täcken

Fick frågan hur jag ska hinna använda 10 st täcken på en helg?

Haha ja det är många täcken! Men jag hänger dom finaste segertäckena vi samlat på oss på boxen. De används inte, utan hänger bara där och ser fina ut.

Samt att de faktiskt påverkar mig positivt, för varje gång jag ser dom så får jag en påminnelse att jag faktiskt KAN hur larvigt det än låter ;) sedan så har jag den åsikten att man aldrig kan packa för mycket, utan bara för lite hehe.



3 Kommentarer till "10 täcken"

Evelinn Åkerman - Satsande juniorryttare Skriver:

http://enewe.blogg.se/2013/august/dressyrbloggar.html#comments

Svar: vad glad jag blev! tack snälla! :))
Lina Dolk

2013-08-06 | 14:51:58
Blogg/Hemsida: http://enewe.blogg.se/
Julia Skriver:

När du gör travlägningar på Oj Oj låter du honom bara "mata" på själv i travökningen eller rider du i varje steg av travökningen? Det kanske var lite konstigt framfört, men hoppas du fattar :) Superblogg, du inspirerar en varje dag :D

2013-08-06 | 15:08:36
Julia Skriver:

När du gör travökningar på Oj Oj låter du honom bara "mata" på själv i travökningen eller rider du varje steg av travökningen för att få
frambenen så högt upp? Kanske lite konstigt framfört men hoppas du fattar :) Super blogg, du inspirerar en varje dag :D

Svar: Hej! Jag rider på med sätet också just för att han ska ta i det lilla extra! =) kul att läsa!! kram
Lina Dolk

2013-08-06 | 15:12:00





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0