4a

Blev totalt 4a i år igen på SM. Jag är besviken och irriterad att jag inte kunnat prestera bättre.



11 Kommentarer till "4a"

Anonym Skriver:

vad hände? Såg på protokollet att de blev nån 4 och 5 i början men sedan såg de ju jätte fint ut! :) Blir det nästa år igen? Då kan du ju ta revansch! Grymt gjort och var nöjd ändå :D

Svar: Galopp i första travökningen och i övergången innan andra travökningen. Tack!
Lina Dolk

2013-08-18 | 12:29:07
Maria Skriver:

Att vara hälften av Sveriges fjärde bästa ekipage är fantastiskt. Det är knappast som att ni är ensamma i sporten, eller hur?
Du är en otroligt duktig ryttare, med så fin djurkänsla.
Självklart är det surt att stå precis utanför pallen, men fjärde bäst, i HELA LANDET! Det är grejer det!

Svar: ja visst är det bra, men det svider ;) tack!=)
Lina Dolk

2013-08-18 | 12:32:57
lisa Skriver:

Lina du ska vara stolt 4 är mycket bra , det är bara inse att de finns många fina ponnyer och OjOj och du är gryma och var stolt att du får rida SM överhuvudtaget, Du har ju haft så otroligt många framgånger med dina hästar och ibland kommer motgångarna. Kämpa Lina du är grym <3
kram

Svar: ja de som var förre mig var jätteduktiga, jag är stolt över min kille =)
Lina Dolk

2013-08-18 | 12:41:58
Moa N Skriver:

De såg bra ut fast än missarna i ökningarna, de är sånt som händer, man lär sig av sin misstag! Ses kanske på söndag:)

2013-08-18 | 15:59:24
Moa N Skriver:

De såg bra ut fast än missarna i ökningarna, de är sånt som händer, man lär sig av sin misstag! Ses kanske på söndag:)

Svar: tack snälla! det gör vi om jag inte är och tävlar när ni kommer =))
Lina Dolk

2013-08-18 | 15:59:30
Rebecca Skriver:

Förstår att du är besviken när du inte uppnår det fullt realistiska mål som du hade. Höll både fingrar och tår för dig och känner igen besvikelsen över att inte lyckas fullt ut. Hoppas du kommer igen snart! Din blogg är välskriven och med bra tips och synpunkter och din målmedvetenhet och ödmjukhet kommer ta dig långt inte bara inom dressyren. Lycka till!

Svar: tack för att du hejade på mig, roligt att höra!=)
Lina Dolk

2013-08-18 | 16:16:19
Anonym Skriver:

Kan i alla fall berätta att den danska domaren tyckte allra bäst om din ponny! (Jag skrev för honom) Synd på missarna du fick, Oj Oj har en sån härlig utstrålning och ser verkligen ut att tycka om det han gör!

Svar: Vad roligt att få höra det nu när jag är lite nere. Ja jag var lite spänd och det kände oj oj. Nerver... =)
Lina Dolk

2013-08-18 | 17:01:13
Anna D Skriver:

Du är grym Lina! Förstår din besvikelse SÅ JÄKLA SYND! Hårfin balansgång...
Men tänk vad du presterade förutom de två missarna! !!
4:a i SM Du är verkligen GRYM

Svar: Ja besviken är jag nu, men jag har en fin ponny =))
Lina Dolk

2013-08-18 | 17:23:56
Nelly Palm Skriver:

Men herregud fyra är ju jättebra! Själv tävlar jag på lokal nivå i dressyr så jag tycker du är bra...

Svar: det är bra, men jag hade högre mål! Men det lägger sig snart=)
Lina Dolk

2013-08-18 | 18:30:38
Blogg/Hemsida: http://nellypalm.blogg.se
Pernilla Skriver:

Stor kram till fig Lina!! I våra ögon är du alltid bäst!!

Svar: det värmer att höra ikväll, tack!
Lina Dolk

2013-08-18 | 19:37:13
Bitte Skriver:

Grattis till ett jättefint resultat!

Svar: tack!
Lina Dolk

2013-08-18 | 21:01:33





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0