back on track!

Fråga: Bruker du Back On Track-dekken på dine hester? Hva syns du om det, hvor mye bruker du det og dine erfaringer? :)
 
Svar: Hej!
 
Jag använder mig av både back on track täckena och skydden/paddarna, jag tycker verkligen att de är jättebra. När hästarna har gått lite hårdare vid träning eller vid tävling så får de alltid använda back on track.
 
Oj Oj har kylskydden direkt efter hårdansträgning sedan på natten använder jag mig av back on track.
 
Bena på alla våra hästar är nu alltid jämna och fina, inga svullnader eller något på dom, och jag tror det är back on track som hjälper oss med det.
 
Jag skulle gärna vilja ha nättäcket också nu på sommaren, men det får bli lite senare så mycket pengar har gått åt andra saker..
 
 
 


2 Kommentarer till "back on track!"

Frida Skriver:

Tusen takk for svar :) Stå på og lykke til på SM!

Svar: tack snälla!
Lina Dolk

2013-08-07 | 10:31:06
Anonym Skriver:

Lindar du över skydden?, förhindrar det gallor?

Svar: nej jag har paddar och skydden till mina hästar, oj oj är lindad runt om med paddar med ex puff står med skydden runt om.
Lina Dolk

2013-08-07 | 13:49:26





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0