Biffen OJ OJ

 
Dessa två bilder tog Julia ( www.juliawesen.blogg.se ) på mig och OJ OJ på Derbyt i år. Och visst tusan ser han stark och maffig ut?!
 
Jag har alltid gillat hästar som är lite biffigare och inte så taniga, och har aldrig varit rädd när de lägger på sig lite, utan då har jag bara tränat på lite extra med konditionsträningen och så har de slimmats till och blivit med musklade.  Somliga tycker nog att OJ OJ ser lite tjock ut, men smaken är som baken, jag tycker han är perfekt här! Mer muskler önskas alltid men det går att ordna.
 
 


3 Kommentarer till "Biffen OJ OJ"

Rosanna Skriver:

Han är så jätte fin,helt perfekt!!!:-)

Svar: kul att du tycker det =)
Lina Dolk

2013-08-05 | 23:38:38
Emma Skriver:

kan du inte skriva hur du gör när du kondistränar? :)

Svar: det finns inlägg om det i bloggen! Men jag galopperar mycket och varvar med trav =)
Lina Dolk

2013-08-05 | 23:39:33
Nathalie Norgren Skriver:

Håller helt klart med dig! :)

Svar: kul!=))
Lina Dolk

2013-08-07 | 07:19:53
Blogg/Hemsida: http://Www.teammina.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0