Brolöten

Jag är ju väldigt mycket på Brolöten som jag tror ni börjar förstå här! Och jag är på Brolöten av flera anledningar;
 
Jag har min bästa tränare Emelie där, Jag får vara med i vardagen och se upplägget på hemmaplan, jag lär mig hur man ser till att undvika visa problem och göra på rätt vis, Jag följer med på tävlingar och tar med mig erfarenhet därifrån, jag får se många många olika hästar i träning och man lär sig väldigt mycket på att se! Samtidigt som jag hjälper Emelie kan jag även träna lite oftare så jag får lektioner av Emelie när jag är där =)
 
Man får även lära känna väldigt mycket nytt folk, man lär sig jobba i  ett team och man lär sig att lösa saker hela tiden. Många chefer gillar ju hästtjejer/killar då vi är vana att ta i , ta ansvar och lösa problem samt att vi lärt oss att det inte finns några genvägar till att lyckas.
 
Nu  i helgen är Emelie i Skåne, hon kommer hem imorgon igen, så jag hjälper till i stallet med skötseln och igår red jag några hästar =D Det är även folk på Brolöten och imorgon börjar ett läger.
 
 
 
     
 
 


1 Kommentarer till "Brolöten"

JennyM Skriver:

Jag var på läger hos dom för många år sedan när jag hade min ponny, hade så roligt minns jag :)

Förövrigt är det väl toppen att vara iväg så som du är, ska man satsa så är ju detta ett toppensätt! Det är SM till helgen va? Håller tummarna för er :)

Svar: Jaha vad kul att du varit där=)
Ja då kan jag träna lite extra, jajemen, SM nästa helg, vi åker på torsdag! tack!
Lina Dolk

2013-08-11 | 00:11:41
Blogg/Hemsida: http://jmdressyr.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0