Detaljbilder

Lite bilder på min tävlingsoutfit, de flesta smyckena är ifrån Gunilla som driver  www.ryttarsmycken.se sedan köpte jag kavajen ifrån Sanna http://www.sannanilssondressyr.se/webshop inviger kavajen för första gången idag . Ridbyxorna är av märket back to back, sköna och sitter bra! Skärpet med bling bling kommer ifrån hööks. Plastrongen är ingen man behöver knyta utan den är klar och man knäpper den bara runt halsen, köpte den på derbyt kommer dock inte ihåg vilken affär.
 
Ska tillbaka och fota några av mina vänner nu, så det kommer bilder såklart på andra ryttare än mig ikväll =)
Isabella har bett mig särskilt så det kommer ett eget inlägg på henne, hon är grym hon har kvalat hit 2 storhästar och en d-ponny, bra gjort!
 
 
 
 
 


0 Kommentarer till "Detaljbilder"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0