Du frågar, jag svarar!

Nu är det dags igen! Du frågar, jag svarar! =D
 
lånade bild ifrån googel.com
 
FINNS DET NÅGON SOM KAN GÖRA EN SNYGG BILD TILL MIG OM JUST FRÅGSTUND MED EN BILD PÅ MIG OCH HÄSTARNA? Jag är själv rätt dålig på sånt =)
Jag länkar självklart den som gjort bilden! För då kan jag alltid använda den bilden vid frågstunderna.
Skicka isf bilden till [email protected] min mejladress går det inte gå in på =/ så lånar elins.
 


11 Kommentarer till "Du frågar, jag svarar!"

Amanda Skriver:

Hej! vet du vilka färger på scahbrak oså passar till en ljus fux som Sarina?

Kram :)

Svar: svarar i inlägg
Lina Dolk

2013-08-09 | 18:26:51
Blogg/Hemsida: http://amandiisforsling.blogg.se
Jonna Skriver:

Hur lång är du?
Hur länge har du haft oj oj?
Kan du skriva en historia om oj oj och e-type också?
Hur blev de med hans tunga? Har han bara en halv tunga nu, fatta riktigt inte när du förklara hahha
Gillar verkligen din blogg tittar den flera gånger om dagen
Hoppas de går riktigt bra på sm :)

Svar: svarar i inlägg"
Lina Dolk

2013-08-09 | 18:43:03
Sara Skriver:

Vem gillar du mest av Phaffe och Puff?

Svar: svarar i inlägg"
Lina Dolk

2013-08-09 | 19:32:51
bella Skriver:

Hej!
Några frågor då, bara så du vet så tänkte jag på att du skulle ha frågestund igår, men sen somna jag hahaxD

Får du "pengar" när du rider "till" en häst, som puff o phaffe eller gör du de bara för att du tycker de är kul?:)

När brukar du gå o lägga dig på en vardag när du ska gå i skolan, asså om du rider tidigt innan skolan.

hur gammal är elin?:)

Vad hände med compa, vrf sålde ni henne? vilket år hade ni henne o hur många? Jag provred henne o hon var otroligt välriden men eftersom hon hade hosta (??tror jag) så valde vi att hoppa över att köpa henne</3

Har elin ridit SM många gånger?

Vill du inte hopptävla nån gång?:D de e superkul!!


fin blogg, läser den varje dag!

Svar: svarar i inlägg!=)
Lina Dolk

2013-08-09 | 20:21:48
Blogg/Hemsida: http://isabellanordquist.blogg.se
alice Carlsson Skriver:

Jag kan göra en bild om du vill :) maila bilder till [email protected] så fixar jag! :*

Svar: weeii=)
Lina Dolk

2013-08-09 | 20:24:20
Blogg/Hemsida: http://systrarnacarlsson.devote.se
Katja Skriver:

vad för klasser ska du tävla emelies häst och hur högt är den utbildad? ska du ha den hemma hos dig?
vill du tävla på elit nivå även när du blir vuxen/äldre?

Svar: svarar i inlägg
Lina Dolk

2013-08-09 | 20:30:16
sofia Skriver:

Efter c-ponny ska du skaffa en d eller storhäst?
Skulle du kunna tänka dig att köpa puff själv?
Blir du betald när du rider hästar åt nån annan?
Hur många shabrak har du?
När tycker du att man är för stor för sin ponny?
Hur många ponnys har du haft?

Svar: svarar i inlägg
Lina Dolk

2013-08-09 | 20:51:32
Blogg/Hemsida: http://sblb.blogg.se
Lina Skriver:

Hej
Vem tror du har medalchans på SM , alla 3 kat och juniorerna?:)
Fin blogg!:)

Svar: svarar i inlägg
Lina Dolk

2013-08-09 | 21:14:50
Ida Skriver:

När började du raka benen? Haha random fråga
Vad är planen med ojoj?
Tror du att puff kommer kunna gå sm?

Svar: svarar i inlägg
Lina Dolk

2013-08-09 | 21:53:34
Jossan Skriver:

Hej!
Vad tycker du är det bästa/roligaste med att tävla?
Har du utbildat Oj Oj själv eller hade han redan gått i de klasserna som ni tävlar i nu?
Vad vill du jobba med när du blir äldre?
Hur ofta växlar du mellan olika bett på Oj Oj, eller gör du det alls?
Kram :)

Svar: svarar i inlägg
Lina Dolk

2013-08-09 | 22:53:58
Lova Skriver:

Hur var prim att rida?
Saknar du b- ponny tiden?

Svar: svarar i inlägg
Lina Dolk

2013-08-10 | 07:51:01





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0