Fina fina

Vi bestämde oss för att raka Puff idag så vi lämnar iväg en välvårdad häst till nya ägarna. Han är så snäll att raka så det gick fort.
 
 Har packat klart hans saker och skrivit en liten informationslapp om hur vi brukar träna så att de fortsätter på samma spår i början för Puffs skull. Det har ju faktiskt funkat det vi har gjort så dumt att ändra direkt.
 
Jag kramade om Puff ordentligt idag efter vårat sista pass tillsammans, detta gjorde VI bra killen och jag önskar han all lycka med sin nya ägare <3
 
Tack snälla för att jag fått träna/tävla denna fina kille! Jag gillar han skarpt
 
 


1 Kommentarer till "Fina fina"

moa nilsson Skriver:

tänkte bara säga att allt är bra med puff.
det första han gjorde när vi kom hem och släppte in han i boxen var och rulla;)... har tränat dressyr idag på han och det gick super! han var lite spänd när det gick förbi en häst på andra sidan bakom buskarna (neranför en slänt med buskar). annars var allt toppen han kändes riktigt fin i traven idag, wow vilken känsla jag fick! han är verkligen en riktigt stjärna och visade verkligen vad han kunde! jag har lagt ut bilder på min blogg om du vill se. kram!

Svar: Superkul att du hör av dig Mao! Jag kommer följa er! KRAM
Lina Dolk

2013-08-26 | 21:27:21
Blogg/Hemsida: http://dressyrtjejen.devote.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0