fokus redan nu

Nästa fredag drar SM 2013 igång, och jag är väldigt taggad för att visa upp min fina ponny.
Men samtidigt lite rädd att inte lyckas sätta allt när det väl gäller?! Nerver!
 
Men jag tänkte faktiskt börja packa redan imorgon, börja gå igenom allting ifrån täcken till små saker i skåpet för att komma in i fokuset. Jag vet själv att när jag nästan överdriver fokuset så blir det som bäst. Får inte lämna någon detalj till slumpen.
 
Imorgon åker jag till Emelie för att träna ett pass på Oj Oj, han fick vila idag och sedan kommer han tränas två pass till denna vecka.
 
Eftersom jag inte vill slita på Oj Oj för mycket nu, utan vill komma med en taggad och glad häst är planen att rida två dagar vila 1 dag fram till SM. Då går han inte för hårt samt att han hinner återhämta sig. Efter SM kommer min prins få en hel veckas vila med endast promenader och mycket tid i hagen.
 
 
 
 
 
 


1 Kommentarer till "fokus redan nu"

Matilda Skriver:

Kan du göra ett inlägg med packlistan.

Svar: yes fixar det!
Lina Dolk

2013-08-05 | 23:10:51





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0