Godnatt!

Har varit många långa dagar denna vecka, känns i kroppen därför ligger jag redan i sängen och halvsover!

Imorgon kommer jag vara på Brolöten 06:30 till 18:30 sen hem och rida Puff, Phaffe har vilodag imorgon! Elin ska även rida ut på E-type imorgon. Det blir första gången sen olyckan, dock ska han bara ut och skritta med hakamore! Fina killen

Kan tyvärr inte dela med min av någon bild då min mobil har fullt minne och det går inte ens att öppna filer... men det ska snart fixas med ett SD kort ;)


1 Kommentarer till "Godnatt!"

Anonym Skriver:

Vad är SD kort? :) min mobil är också full...

Svar: man köper ett extra kort där man tydligen kan ladda över bilderna! Kolla i en telefonaffär!
Lina Dolk

2013-08-12 | 16:05:50





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0