Gymnasiet

Fråga: Hej lina. Tänkte bara fråga om du är nervös inför att börja gymnasiet? Träffa nytt folk o få nya vänner? Kram.
 
Svar: Hej!
Ja lite nervös är man alltid att lämna sin trygghet med vännerna i flen och skolan man gåt på i många år. Men det ska bli jättekul att börja i Eskilstuna och se lite nytt!
Jag har med mig min vän Linnea Philipsson till samma så vi går dit tillsammans första dagen så vi ska nog överleva ;)
 
Mina vänner på hemmaplan kommer jag ju ha kvar, riktiga vänner finns kvar även om man inte träffas varje dag :)
 
 
 
 


1 Kommentarer till "Gymnasiet"

JohannaPanna Skriver:

Hej! vad spännande med ny skolstart, jag börjar också en ny klass och för att alla ska lära känna varandra bättre nu i början så har vi gjort en smsgrupp på www.smsgrupp.se där alla kan prata och skriva öppet till varandra! Sjukt smidigt sätt att få lära känna alla och så =) Ni borde också testa det!

Svar: det lät ju smidigt faktiskt! hoppas du kommer trivas jättebra! kram
Lina Dolk

2013-08-05 | 09:45:08
Blogg/Hemsida: http://www.smsgrupp.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0