morfar puff!

Att blogga är bra, man får veta så mycket mera om allt!
 
Här fick jag en länk till en blogg som har En 1 åring som heter Trazzel som Puff är morfar åt!
Finns stora likheter eller vad säger ni? ;) Så söt, som sin morfar!
http://kreativhasttraning.se/
 
 
 
 


2 Kommentarer till "morfar puff!"

Anonym Skriver:

Hej lina! Jag har en fråga till dig, o jag undrar om vem som helst kan ta lektion för Elin, och hur mycket tar hon per lektion?
Är det bara dina kompisar som får göra det eller hur är det? Annars har du några andra bra tips på bra tränare? Och hur mycket tar dom? Både hopp o dressyr. Grattis till alla vinster, o alla bra tips från din blogg!

Svar: ja vem som helst kan träna för elin. 150 kr/45 min!0766363648 är hennes nummer =)
Lina Dolk

2013-08-01 | 23:02:55
Emma Skriver:

Han är ju faktiskt morfar x9!
Ganska fräckt ändå, han är väll bara 10 år.. :)

Svar: ja bara 10=))
Lina Dolk

2013-08-01 | 23:21:31





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0