Phaffe träning hemma

Här kommer en riktigt bildbom påPhaffe hemma imorse när jag tränade=)
 
Tycker man ser på bilderna mot de tidigare att vi har hittat en mjukare överlinje nu samt att han börjar bli riktigt ihop och rund. Inte sant?
 
Glöm inte att denna kille är till salu, han står hemma hos mig nu för tränin, en framåt kille som tycker du är kul att jobba. Lätt i handen om du själv har en stadig hand, ingen häst som "dör" på banan utan har lätt och framåt bjudning.
 
 
 


3 Kommentarer till "Phaffe träning hemma"

Anna Skriver:

Fin! Hoppas ni hittar någon lämplig ryttare!

Svar: Tack! det hoppas jag med =)
Lina Dolk

2013-08-06 | 17:25:09
Maritha R Skriver:

Finfint Lina!! Du rider så bra och ponnyn ser jättefin ut! SYND att jag inte har ett äldre barnbarn - Lilla underbara RUTH är bara 21 månader, men mormor ska köpa liten fin ponny till henne när de flyttar hem till Sverige! KRAM! OCH - STORT LYCKA TILL PÅ SM!! Önskar att jag kunde få vara där och titta på er alla fina Årsta-ekipage!!

Svar: Blir så glad att läsa dina glada kommentarer! Haha ja hoppas du kan följa ditt barnbarn sedan! TACK!!
Lina Dolk

2013-08-06 | 17:31:15
Agmimo Skriver:

Phaffe ser jättefin ut! Kul att se;)....hoppas att du/ni hittar en rätt köpare åt honom....denna underbara ponny!

Svar: vad roligt att ni tycker det! han är väldigt rolig att rida!=)
Lina Dolk

2013-08-06 | 20:43:25





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0