Semester

Nu har jag semester i en hel vecka och ska endast gå i hagen och promenader. Ska åka till tandläkaren på tisdag- mindre kul!

Jag är rätt bra ändå, 4e bäst i Sverige, själv tycker jag att jag är finast men de andra sprang på lite bättre i helgen..

Jag är överlägset bäst i stallet hemma och det vet dom andra fyrbenta om!;)
Nu Är jag i hagen och äter gräs och tar igen tid i friheten efter stått på box sen i torsdags.

Både jag och min ryttare fick lite nerver i helgen och kunde inte bättre. Men vi gjorde vårt bästa (nästan jämt, ibland höll hon inte i yttertygeln och ibland galopperade jag när jag skulle trava och skritta är skittråkigt tycker jag)

// hälsningar Oj Oj !



3 Kommentarer till "Semester"

Phaffner Skriver:

Ha en underbar semester! Kompis!
Du och din ryttarinna är bäst och det vet vi om!
Skönt ni är hemma igen ♡

Svar: <3
Lina Dolk

2013-08-18 | 17:18:53
Amanda Skriver:

Enjoy youre vaccation:) Kram♥

Svar: <3
Lina Dolk

2013-08-18 | 18:39:53
Blogg/Hemsida: http://Http://amandasideofthestory.blogg.se
Anna Vikberg Skriver:

Njut av semestern....och sen kommer ni igen, du o ryttar'n. Jag tycker i alla fall att ni är fantastiska tillsammans:-)

Svar: tack snälla hälsar oj oj ;)
Lina Dolk

2013-08-18 | 21:37:21





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0