Söndag

Nu kör vi en dag till på Brolöten, idag börjar det ett läger!
Innan jag åkte hit så red jag Phaffe som jag skrev om igår, han var lite spänd i början men släppte sedan igenom väldigt bra, så jag är nöjd med hans träning idag.
 
Ska rida Oj Oj för Chris sedan, tror vi rider igenom Fei Mästerskap, det svåraste programmet! Vi behlver sätta några detaljer så vi blir lite mer trygga i  det he.a.
 
Vi tränar mycket på både öppnor och slutorna nu, och det blir bättre och bättre.
 
 


4 Kommentarer till "Söndag"

Matillda Skriver:

Får du lön för det arbete du gör eller jobbar du "bara" ihop till träningarna om du förstår vad jag menar?

Svar: Jobbar ihop lektioner så jag kan träna och bli bättre =)
Lina Dolk

2013-08-11 | 10:23:38
Anna D Skriver:

Fina ni är :-D
Nu ser han absolut ut att få med sig bakbenen mer ;-) Duktiga du!
Jobba inte ihjäl dig nu! Även du måste ju ha återhämtning=bygga innan SM :-)

Svar: Jag hinner vila nu i veckan =) KRAM
Lina Dolk

2013-08-11 | 10:41:00
Matillda Skriver:

Okej tack för svaret. :)

2013-08-11 | 15:58:37
Alva Skriver:

vilka klasser tror du phaffe kommer kunna gå?
skulle vara roligt om du la ut lite mer filmer på honom;)

2013-08-11 | 17:29:08





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0